
Ви маєте можливість отримати інформаційно-довідкові послуги в режимі оnline, викласти усні звернення громадян відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та залишити інформацію на сервіс «Пульс» і відповідно до Законів України «Про запобігання корупції» та «Про очищення влади» зателефонувавши до Контакт-центру ДПС за номером телефону:
(безкоштовно зі стаціонарних телефонів, з мобільних телефонів - за тарифами операторів мобільного зв’язку).
Для зручності отримання інформаційно-довідкових послуг за телефоном та можливості вибору бажаного напряму послуг за допомогою автовідповідача телефонний апарат має працювати в тоновому режимі набору номера.
Тоновий режим набору номера означає, що при натисканні будь-якої кнопки на телефонному апараті в слухавці має звучати короткий мелодійний гудок. Звучання при наборі номера характерного «клацання» означає, що телефонний апарат працює у режимі імпульсного набору номерів.
Для переведення телефонного апарату в тоновий режим необхідно натиснути кнопку [*] – зірочка або перевести перемикач на корпусі телефону/на слухавці у положення «Tone» (Тон).
Якщо зазначені дії не дали результату, необхідно ознайомитись з інструкцією користування телефонним апаратом.
Мобільні телефони переводити в тоновий режим не потрібно.
У дискових телефонних апаратах відсутня можливість тонового набору номера.
Для отримання інформаційно-довідкових послуг у період карантину телефонуйте з 8:00 до 19:00, у п'ятницю з 8:00 до 18:00 (крім суботи та неділі).
Інформація, яка надається за допомогою автовідповідача, систематизована за напрямами у дворівневому IVR:
І рівень IVR
Кнопка 0 – збір з одноразового (спеціального) добровільного декларування.
Кнопка 1 – податок на додану вартість.
Кнопка 2 – податок на доходи фізичних осіб, військовий збір, єдиний соціальний внесок.
Кнопка 3 – програмні РРО/РРО, готівкові розрахунки та спрощена система.
Кнопка 4 – інших інформаційно-довідкових послуг
ІІ рівнь IVR:
Кнопка 1 – акцизний податок, податковий борг, ліцензування виробництва та обігу спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального;
Кнопка 2 – податок на прибуток;
Кнопка 3 – Екологічний податок, рентна плата, облік платників;
Кнопка 4 – Плата за землю, податок на нерухоме майно, інші місцеві податки і збори, державне мито, ЗЕД, оскарження рішень;
Кнопка 5 – Права і обов’язки, відповідальність, переміщення товарів в/з зони ООС;
Кнопка 6 – Щодо послуг з отримання цифрового підпису;
Кнопка 7 – Для скасування цифрового підпису у телефонному режимі, за наявності ідентифікаційних даних власника сертифіката та ключової фрази голосової автентифікації.
І рівень IVR
Кнопка 5 – сервіс «Пульс».
Кнопка 6 – залишити усне звернення відповідно до Закону України «Про звернення громадян».
Кнопка 7 - для повідомлення щодо неправомірної відмови від проведення розрахунків у безготівковій формі за допомогою банківських платіжних засобів, продажу алкогольних напоїв під час дії воєнного стану.
Кнопка 8 - питання стану обробки електронної звітності.
Для самостійного пошуку відповіді на запитання Вам необхідно зайти в Інтернет мережі на Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс або на офіційний вебпортал ДПС у розділ «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» або надіслати запитання на електронну адресу: idd@tax.gov.ua.
Громадяни, які перебувають за межами України, мають можливість зателефонувати до Контакт-центру ДПС зі стаціонарного або мобільного телефону за номером: +380 44 454 16 13.
Якщо Ви бажаєте надіслати запитання/повідомлення на електронну адресу idd@tax.gov.ua, звертаємо Вашу увагу, що технічні можливості Інформаційно-телекомунікаційної системи Інформаційно-довідкового департаменту ДПС не дозволяють приймати електронні листи розміром більше 976 Кб, або 1 млн. символів. Тому при надсиланні електронного листа Вам необхідно враховувати об’єм тексту, малюнків, прикріплених файлів та ін.
Крім того, необхідно чітко формулювати запитання та ОБОВ’ЯЗКОВО зазначати в полі «Тема» ідентифікатор напрямку питання.
Якщо Ви маєте декілька запитань за різними ідентифікаторами напрямку, прохання надіслати запитання окремими електронними листами із зазначенням відповідних ідентифікаторів напрямків питань:
Ідентифікатор напрямку питання |
Напрямок для отримання інформаційно-довідкових послуг з питань: |
7777 |
|
6001 |
|
6002 |
|
6003 |
|
6004 |
|
6005 |
|
6006 |
|
6007 |
|
6008 |
|
6009 |
|
6010 |
|
6011 |
|
6012 |
|
Приклад:
Будемо вдячні за розуміння.
![]() |
Cервіс «Пульс»
|
Сервіс «Пульс» приймає звернення фізичних осіб та суб’єктів господарювання (далі – Заявники) щодо неправомірних дій та бездіяльності, можливі корупційні правопорушення у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб ДПС (далі – Інформація).
Заявники можуть надати Інформацію за номером телефону Контакт-центру ДПС 0800-501-007, на період карантину з 8.00-до 18.00 (крім, вихідних і святкових днів) обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «5» , та з 18.00-до 8.00 (також у вихідні і святкові дні) скориставшись послугою «Залиште запитання – ми Вам зателефонуємо» і на електронну пошту idd@tax.gov.ua.
При наданні Інформації бажано назвати своє прізвище, ім’я, по батькові (найменування підприємства, установи, організації, суб’єкта господарювання), контактний телефон, місце проживання/реєстрації, а також прізвище, ім’я, по батькові та посаду працівника органу ДПС, з яким пов’язана подія, дата, місце і суть події, конкретні обставини, зауваження, прохання чи вимоги. Якщо Заявник не бажає називати своє прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання/реєстрації, Інформація реєструється як анонімна.
У разі звернення представника Заявника обов’язково надаються відомості стосовно його повноважень здійснювати представництво законних інтересів та ведення справ Заявника, пов’язаних із сплатою податків, на підставі закону або довіреності. Якщо представник Заявника не надає такі дані, Інформація на сервіс «Пульс» не приймається.
Про результати розгляду Інформації клієнти повідомляються невідкладно або протягом 3 робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання може бути подовжено.
Не повідомляються Заявникам результати розгляду анонімної Інформації та повідомлень про наявність на офіційному вебпорталі/субсайтах ДПС недостовірної/застарілої інформації; методологічних чи технічних проблем в роботі електронних сервісів чи систем; відомості що надходить до ІДД ДПС електронною поштою щодо мінімізації сплати податків, зборів, ЄВ.