Оператор

Запрошуємо на роботу в Контакт-центр ДПС!

Інформація щодо отримання інформаційних послуг
засобами телефонного зв’язку

Шановні суб’єкти господарювання та громадяни!

Ви маєте можливість отримати інформаційно-довідкові послуги в режимі оnline, викласти усні звернення громадян відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та залишити інформацію на сервіс «Пульс» і відповідно до Законів України «Про запобігання корупції» та «Про очищення влади» зателефонувавши до Контакт-центру ДПС за номером телефону:

0 800 501 007

(безкоштовно зі стаціонарних телефонів, з мобільних телефонів - за тарифами операторів мобільного зв’язку).


Для зручності отримання інформаційно-довідкових послуг за телефоном та можливості вибору бажаного напряму послуг за допомогою автовідповідача телефонний апарат має працювати в тоновому режимі набору номера.

Тоновий режим набору номера означає, що при натисканні будь-якої кнопки на телефонному апараті в слухавці має звучати короткий мелодійний гудок. Звучання при наборі номера характерного «клацання» означає, що телефонний апарат працює у режимі імпульсного набору номерів.

Для переведення телефонного апарату в тоновий режим необхідно натиснути кнопку [*] – зірочка або перевести перемикач на корпусі телефону/на слухавці у положення «Tone» (Тон).

Якщо зазначені дії не дали результату, необхідно ознайомитись з інструкцією користування телефонним апаратом.

Мобільні телефони переводити в тоновий режим не потрібно.

У дискових телефонних апаратах відсутня можливість тонового набору номера.

Для отримання інформаційно-довідкових послуг у період карантину телефонуйте з 8:00 до 18:00 години, для інформаційної підтримки з питань застосування програмних РРО до 20:00 години, крім суботи, неділі та святкових днів.

Інформація, яка надається за допомогою автовідповідача, систематизована за напрямами у дворівневому IVR:

І рівень IVR

Кнопка 0 – збір з одноразового (спеціального) добровільного декларування.

 

І рівень IVR

Кнопка 1 – податок на додану вартість.

 

ІІ рівнь IVR:

Кнопка 1 – щодо стану обробки податкових накладних та електронної звітності;

Кнопка 2 – інші питання з обраного напряму.

 

І рівень IVR

Кнопка 2 – податок на доходи фізичних осіб, військовий збір, єдиний соціальний внесок.

 

ІІ рівнь IVR:

Кнопка 1 – щодо стану обробки електронної звітності;

Кнопка 2 – інші питання з обраного напряму.

 

І рівень IVR

Кнопка 3 – спрощена система, РРО та готівкові розрахунки.

 

І рівень IVR

Кнопка 4 – інших інформаційно-довідкових послуг

 

ІІ рівнь IVR:

Кнопка 1 – акцизний податок, податковий борг, ліцензування виробництва та обігу спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального;

Кнопка 2 – податок на прибуток;

Кнопка 3 – Екологічний податок, рентна плата, облік платників;

Кнопка 4 – Плата за землю, податок на нерухоме майно, інші місцеві податки і збори, державне мито, ЗЕД, оскарження рішень;

Кнопка 5 – Права і обов’язки, відповідальність, переміщення товарів в/з зони ООС;

Кнопка 6 – Щодо послуг з отримання цифрового підпису;

Кнопка 7 – Для скасування цифрового підпису у телефонному режимі, за наявності ідентифікаційних даних власника сертифіката та ключової фрази голосової автентифікації.

 

І рівень IVR

Кнопка 5 - сервіс «Пульс», залишити повідомлення громадянами про порушення вимог Закону України  «Про запобігання корупції», а також надати інформацію відповідно до Закону України «Про очищення влади»

 

ІІ рівнь IVR:

Кнопка 1 - залишити інформацію на сервіс  «Пульс»;

Кнопка 2 - залишити повідомлення громадянами про можливі факти вчинення працівниками органів ДПС корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України  «Про запобігання корупції»;

Кнопка 3 - залишити інформацію про особу, стосовно якої проводиться перевірка, щодо поширення на неї заборон відповідно до ЗУ «Про очищення влади».

 

І рівень IVR

Кнопка 6 - залишити усне звернення відповідно до Закону України «Про звернення громадян».

 

Кнопка 7 – для залишення інформації працівниками ДПС, які бажають повідомити про порушення вимог Закону України «Про запобігання корупції» іншою особою ДПС.

Для самостійного пошуку відповіді на запитання Вам необхідно зайти в Інтернет мережі на Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс або на офіційний вебпортал ДПС у розділ «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» або надіслати запитання на електронну адресу: idd@tax.gov.ua.

Шановні платники податків, на період карантину з 18:00 до 08:00 години (також у вихідні і святкові дні) Ви можете скористатися послугою «Залиште питання – ми Вам зателефонуємо». Для отримання відповіді на запитання щодо оподаткування, крім технічних питань, які виникають при поданні звітності в електронному вигляді та реєстрації податкових/акцизних накладних, Вам обов’язково необхідно залишити інформацію в наступній послідовності: код та номер стаціонарного телефону і чітко сформулювати запитання.

У випадку недостатньої інформації, працівники Контакт-центру ДПС не матимуть змоги Вам зателефонувати.

Громадяни, які перебувають за межами України, мають можливість зателефонувати до Контакт-центру ДПС зі стаціонарного або мобільного телефону за номером: +380 44 454 16 13.


Інформація фізичним та юридичним особам щодо надсилання електронних листів до Інформаційно-довідкового департаменту ДПС

Якщо Ви бажаєте надіслати запитання/повідомлення на електронну адресу idd@tax.gov.ua, звертаємо Вашу увагу, що технічні можливості Інформаційно-телекомунікаційної системи Інформаційно-довідкового департаменту ДПС не дозволяють приймати електронні листи розміром більше 976 Кб, або 1 млн. символів. Тому при надсиланні електронного листа Вам необхідно враховувати об’єм тексту, малюнків, прикріплених файлів та ін.

Крім того, необхідно чітко формулювати запитання та ОБОВ’ЯЗКОВО зазначати в полі «Тема» ідентифікатор напрямку питання.

Якщо Ви маєте декілька запитань за різними ідентифікаторами напрямку, прохання надіслати запитання окремими електронними листами із зазначенням відповідних ідентифікаторів напрямків питань:

Ідентифікатор
напрямку
питання
Напрямок для отримання інформаційно-довідкових послуг з питань:
7777
  • Програмні РРО
6001
  • Податок на додану вартість
6002
  • Податок на прибуток підприємств
  • Трансфертне ціноутворення
6003
  • Податок на доходи фізичних осіб
  • Податок на доходи суб’єктів підприємницької діяльності
  • Податок на доходи самозайнятих осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність
  • Єдиний внесок
  • Військовий збір
6004
  • Акцизний податок
  • Ліцензування виробництва та обігу спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального
  • Погашення податкового боргу платників податків
6005
  • Єдиний податок
  • Порядок застосування реєстраторів розрахункових операцій
6006
  • Облік платників податків
  • Екологічний податок
  • Рентна плата за спеціальне використання води
  • Рентна плата за користування радіочастотним ресурсом України
  • Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів
  • Рентна плата за транспортування нафти і нафтопродуктів магістральними нафтопроводами та нафтопродуктопроводами, транзитне транспортування трубопроводами аміаку територією України
  • Рентна плата за користування надрами
  • Інші збори (плата, внески), не встановлені Податковим кодексом України як загальнодержавні або місцеві, але встановлені законодавчими актами України як обов’язкові платежі
6007
  • Плата за землю
  • Податок на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки
  • Транспортний податок
  • Збір за місця для паркування транспортних засобів
  • Туристичний збір
  • Зовнішньоекономічна діяльність
  • Державне мито
  • Оскарження рішень контролюючих органів
6008
  • Збір з одноразового (спеціального) добровільного декларування
  • Права та обов’язки платників податків
  • Перевірки
  • Відповідальність
6009
  • Інформація на сервіс «Пульс»
  • Повідомлення про наявність на офіційному вебпорталі/субсайтах ДПС недостовірної/застарілої інформації, методологічних чи технічних проблем в роботі електронних сервісів чи систем, інформація щодо мінімізації сплати податків, зборів, ЄВ, пропозиції до нормативно-правових актів з питань оподаткування тощо
6010
  • Інше
6011
  • Для отримання інформування про зміни в законодавстві
6012
  • Для відмови в отриманні інформування про зміни в законодавстві

Приклад:

Малюнок 1. Приклад: 6001

Будемо вдячні за розуміння.


Cервіс «Пульс»
Державної податкової служби
України

Сервіс «Пульс» приймає звернення фізичних осіб та суб’єктів господарювання (далі – Заявники) щодо неправомірних дій та бездіяльності, можливі корупційні правопорушення у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб ДПС (далі – Інформація).

Заявники можуть надати Інформацію за номером телефону Контакт-центру ДПС 0800-501-007, на період карантину з 8.00-до 18.00 (крім, вихідних і святкових днів) обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «5» , та з 18.00-до 8.00 (також у вихідні і святкові дні) скориставшись послугою «Залиште запитання – ми Вам зателефонуємо» і на електронну пошту idd@tax.gov.ua.

При наданні Інформації бажано назвати своє прізвище, ім’я, по батькові (найменування підприємства, установи, організації, суб’єкта господарювання), контактний телефон, місце проживання/реєстрації, а також прізвище, ім’я, по батькові та посаду працівника органу ДПС, з яким пов’язана подія, дата, місце і суть події, конкретні обставини, зауваження, прохання чи вимоги. Якщо Заявник не бажає називати своє прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання/реєстрації, Інформація реєструється як анонімна.

У разі звернення представника Заявника обов’язково надаються відомості стосовно його повноважень здійснювати представництво законних інтересів та ведення справ Заявника, пов’язаних із сплатою податків, на підставі закону або довіреності. Якщо представник Заявника не надає такі дані, Інформація на сервіс «Пульс» не приймається.

Про результати розгляду Інформації клієнти повідомляються невідкладно або протягом 3 робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання може бути подовжено.

Не повідомляються Заявникам результати розгляду анонімної Інформації та повідомлень про наявність на офіційному вебпорталі/субсайтах ДПС недостовірної/застарілої інформації; методологічних чи технічних проблем в роботі електронних сервісів чи систем; відомості що надходить до ІДД ДПС електронною поштою щодо мінімізації сплати податків, зборів, ЄВ.

Надати інформацію можна, здійснивши наступне:

Крок 1

Крок 2